»{:: مل

هذه الرسالة تفيد .. بأنك غير مسجل لدينا ونتمنى الانضمام الى محبى الفنانة شيرين
للتسجيل بمنتدى ملتقى محبى شيرين .. يرجى الضغط على كلمة ( التسجيل )

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هذه الرسالة تفيد .. بأنك غير مسجل لدينا ونتمنى الانضمام الى محبى الفنانة شيرين
للتسجيل بمنتدى ملتقى محبى شيرين .. يرجى الضغط على كلمة ( التسجيل )

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لاضافة الى الاقسام المتنوعة

shitos
ميمي الطيوبه
ريمااااس
gamal&nolove
بنت جده كوووول
ذكرياتى
النمر الاسمر
11 مشترك

نكت جامده موت..

النمر الاسمر
    النمر الاسمر
    مشرف الاغانى الحديثة ورابطة نادى الزمالك

ذكر
    البلد : مصر
    المدينة : القاهره
    sms : شرين هيا معنى السعاده بالنسبالي
    شرين هيا صدق المشاعرلا والاحاسيس
    شرين عن جد هيا ملكه الاحساس
    الــوســـام : نكت جامده موت.. F18c8c10
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Pepsi

نكت جامده موت.. Empty نكت جامده موت..

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الثلاثاء 14 أبريل 2009 - 13:06

الأغبياء
    ---------

مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة
    ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة

غبى لقى أتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب - قلع الجزمة و ركب

واحد غبى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح قايله ادينى واحد أخضر

أغبيه راحوا يلعبوا بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

غبي داخل سينما لقى مكتوب ممنوع الد----------------------------------------- لأقل من 18 راح جاب 17 واحد

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم اردم

اتنين راكبين القطر المكيف ... الأول بيقول : أنا بردان من التكييف .... التانى قال له : و انا عبدالله من المنصورة.....!

واحد رجع من السفر لقى الشقه مليانه صراصير .... غير قفل الباب

مره واحد غبى لقي المصباح السحري العفريت ساله شبيك لبيك عايز ايه قالو عايز كوبري يوصل بين فرنسا و السعوديه قاله العفريت لا ده طلب صعب اوي قاله خلاص عايز ابن عمي الي في الجامعه الامريكيه ينجح قال العفريت للسعودي عايز الكوبري رايح ولا جاي ولا في الاتجاهين

مرة واحد كان هيتعدم فاول ما حطوا الحبل على رقبته قعد يزعق شالوا الحبل وسالوه مالك قالهم اخص عليكوا كنت هتخنق

مرة واحد غبى لقى عشرة جنية على الارض خدها وحط خمستين

---------
    مرة عشرة اغبياء مشيين ورا بعض وقعوا فى حفرة واحدة

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

واحد وضع القلة على الشباك لكى تبردواتكسرت من شدة الهواء فتح التليفزيون سمع عبد الحليم حافظ يقول الهوا هاوانا قال له هات ثمن القلة

مره واحد ومراته قاعدين في الطياره فالراجل قال لمراته روحي هاتيلي اشرب فراحت جابتلوه ميه بعد شوية قالها روحي هاتي اشرب فراحت ومجبتش قالها فين الميه قالتلوه اصل الزير الي كنت بجبلك منه لقيت واحد قاعد عليه

مرة واحد احول وواحد اهبل فتحوا محل فول و طعمية الاحول كل لما يحمر الطعمية يرميها الناحية الثانية و الاهبل يقول تشششششش

مرة ثلاثة راكبين عربة فالعربة أطعتلت واحد نزل يشوف العربية عطلت ليه فا تأخر فنزل الثانى فا تأخر فنزل الثالث قال لهم لماذا تأخرتم قالوا شششش العجلة نايمة

مرة واحد دخل على مراته الغرفة بتاعتها فلقى مراته نايمة مع واحد على السرير فقالها يا خاينة وراح طلع المسدس علشان يقتلها فراح الراجل قاللوا معاك الكاميرا الخفية فقال ياه دي خامس مرة يعملوها فيا .

اربعة اغبياء عملوا عملية اختطاف فتاة ووقفوا تاكسى فسائق التاكس قال لهم: التاكسى دة اربعة راكب بس قامو سابو الفتاة و ركبو هما

واحد ندل بيعلم اولادة الندالة وهو بيموت قالهم الندالة ثم الندالة ثم الندالة مات رموا من ا لشباك

مرة اثنين واحد اعمى وواحد اعرج عايزين يقطفو البلح اللى على النخلة راح الاعرج قال للاعمى افتح جلبيتك علشان ارميلك القطوف قال ماشي راح الاعرج طلع شوية راح وقع في حجر الاعمى قال الاعمى يسعد دينك كمان قطف
    ---------
    شاب طالع من البيت قالت له امه وين رايح ما رد عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق وين رايح قاله اذا ما قلت لامى اقولك انت

في احد السجون كان السجناء يضحكون فقال لهم سجين اسكتوا ليطردونا
    مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

في واحد واقف عند ثلاجة البيبسي سألوه ليه واقف عند ثلاجة البيبسي قال كل ما أحط ريال أربح بيبسي

مره اتنين اغبيه بيلعبو شطرنج الملك مات منهم مشلول

مره حرامى دخل على شقه فيها واحد ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه

واحد كل م ينزل من بيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قاله انه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه مات فبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحت العمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ اصل انا بطلت

واحد غبى شاف قشرة موزه على الأرض فقال يييه هاتزحلق تانى

مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

واحد غبى قال لصحبه انتا تاخد شهر اجازه من العمل وانا اخد شهر ونسافر فرنسا شهرين
    مره واحد ماشى راحت داست عربيه على صباع رجله راح حكى لواحد صاحبه قال له النهارده داست على صباعى عربية نزل صاحبها واعطى لى الف جنية راح صاحبه قدام القطر وقال له تعالى يا ابو الملايين

سألوا كسلوا بتعمل أيه اول ما تصحى من النوم ؟ قال : أرتاح شويه

في واحد غبي زوجوه قام الصبح قال لأمه يمه كفاية خليهاا تنام عندنا بكره بعد كدا

في وحده أتعرفت على واحد غبي قام سألها اسمك إيه قالتله اسماء قالها يعني انتي مالكيش أسم محدد

مرة واحد ما سك مسمار بلمقلوب وحا طت الر اس على الحيطه والسن النحيه التا نيه وعمال يدق فى الحيطه دب طاخ دب طاخ مش رادى يد خل واحد صحبه حب يعمل عليه مفتح راح ئلو المسمار دة مش بتاع الحيطه دى دة بتاع الحيطه الى هناك دى

مرة واحد احول أبوه مات دفن امه

عصبي ضربته شمس جمع شلته

مرة واحد جاب قميص مشجر علشان العصافير تقف عليه.

مرة واحد احول بابه كان راجع من السفر راح باس الشنطة وشال ابوة

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني، دوري كويس. واحد معدي في الشارع اجا قال له: في إيه ؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من

غبي يسأل صديقه: هل عمرو دياب من أقرباء محمد فؤاد؟ أجاب الأخر لا على الإطلاق إنه تشابه أسماء فقط .

عشرة اغبياء اخذوا شقة وبشربو وبوكلو وبركضو وبغنو فيها وكل اسبوع يطردون واحد ليه ؟ بيقلدوا أستار اكاديمي.

سألوا أبله: ما هي أفضل طريقة لصيد أرنب؟ أجاب: تقليد صوت جزرة.

مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و قحة و كل عيلتيك و انتي طالق

في واحد قال لـ صديقة سمعت آخر خبر ...... قال صديقة : وشو الخبر ..... قال: حفار القبور مات ........ صديقه قال: من حفر حفرة لاْخية وقع فيها

مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى ليه... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

مره واحد نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصالحيه منتهيه ..........زور التاريخ وشرب اللبن

إثنين أغبية دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي

في واحد غبى اتصل بالإطفاء و قال إيه إذا ما في حريق ما منشوفكن

مرة واحد راح يجوز فقابل ابو العروسة فقاله ابو العروسة انا مهر ابنتى ما يقلش عن عشر تلاف جنيه فرد العريس و قاله : ليه ده انا معروض عليه واحده بالفين و حامل كمان.
    مرة واحد راسة لفت راح يقبلها من الشارع التانى

مرة واحد مجنون عمل باب من الزجاج و حط فيه عين سحرية

مرة واحد جاب منبهين واحد يضرب والتانى يحوش

مرة واحد بيقول لصاحبه لو قلت ايه اللى فى ايدى هاديلك منه سمكة راح صاحبه الغبى قاله بحر

مرة واحد عايز يفطس سمكة أم غرٍقها في الماْء

اقرع طلعتله شعرة عملها عيد ميلاد
    مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

في واحد واقف عند ثلاجة البيبسي سألوه ليه واقف عند ثلاجة البيبسي قال كل ما أحط ريال أربح بيبسي

مره اتنين اغبيه بيلعبو شطرنج الملك مات منهم مشلول

مره حرامى دخل على شقه فيها واحد ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه

شاب طالع من البيت قالت له امه وين رايح ما رد عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق وين رايح قاله اذا ما قلت لامى اقولك انت

واحد أحول أكتشف بعد عشر سنوات أنه يصرف علي أولاد جيرانة

واحد مشي في الشارع لقى لوحة مكتوب عليهاالكنزهنا قام يحفر لغايط ما لقى لوحةثانية مكتوب عليها..صدقت ياغبي

غبي سافر مع اصحابوا وطول الطريق للمطار وهو يردد ياريتني جبت التلفزيون ياريتني جبت التلفزيون ويوم وصل للمطار قالوا اصحابو : مالك جننتنا انت هتعمل ايه بالتلفزيون قال نسيت االباسبورد فوق التلفزيون

مره اتنين نايمين على ظهورهم و بصين للسماء قال الاول انته شايف ايه قال شايف نجوم قال الاول و هذا يدل على ايه قال يدل على ان فى مجرات و كواكب تانيه قال الاول لا ياغبى ده يدل على ان صقف الخيمه اتسرق

مرة ثلاثة ماشين فى الصحراء قابلهم اسد اتنين حدفو بالتوب و جريو الثلاث وقف بيقلولو اجرى قلهم انا مالى هو انا الا حدفت

. ********************

واحد كل م ينزل من بيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قاله انه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه مات فبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحت العمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ اصل انا بطلت

واحد غبى شاف قشرة موزه على الأرض فقال يييه هاتزحلق تانى

مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

واحد غبى قال لصحبه انتا تاخد شهر اجازه من العمل وانا اخد شهر ونسافر فرنسا شهرين

واحد غبى معه قنبلة بيلعب بيها جه واحد وقاله له إنت بتعمل إيه كدا بتنفجر فقاله له لا تخاف معي قنبلة غيرها

سألوا واحد غبى : شو رأيك بالزواج المبكر .. فقال : أي ساعة يعني

مرة واحد حمصي شاف خمسمائة جديدة على الأرض فتلفت حوله ولما لم يجد أحد قام شال الخمسمائة الجديدة وحط محلها خمسمائة قديمة

كان في واحد غبى بالقهوة قال للجرسون جبلي واحد قهوة وسط واتنين هجوم

واحد غبى عمل عمليه لاقاها نجحت عملها مرة ثانيه

مرة حمصي راح على لبنان ، دخل سنتر وسأل البائع : عندك لبنان بوو .. رد البائع : لا ، سأل مرة تانية : طيب عندك بيروت بوو .. رد البائع : شو بيروت بوو ولبنان بوو .. قال له .. كيف احنا بالشام عنا شام بوو

واحد غبى بيقول لمراتو في عندنا لبن قالتلو أيوا قال لها في عندنا عسل قالتلو أيوا قال لها في عندنا تمر قالتلو ايوا .. قالها قومي عمليلنا بيتزا

واحد غبى اول مره بحياتو بياكل علكه قام حلف يمين ما ينام الليل الا لما يخلصها

وحدة غبية قالها أبوها جالك أخ صغير قالتو : بذمتك .. ماتقولش لأمي خليها مفاجئة

في حمصيين بمقابلة عالتلفزيون سألت المذيعة الأول : سوريا بالنسبة ألك شو .. جاوبها سوريا أمي .. سألت التاني سوريا بالنسبة ألك شو .. قال ما بقدر أحكي على أم رفيقي ؟

واحد غبى ضرب اخوه كف قام سأله اخوه دا جد ولا هزار .. قاله جد قام قلو اخوه : كويس عشان أنا مش بتحمل الهزار

واحد غبى قالوا له في الصين كل دقيقة بينولد واحد قال يلعن أبو التطور هو أحنا كل 9 أشهر بينولد واحد

مره كان في واحد غبى مسافر بالقطار وقعد جنبو واحد ، فقال اللي جنب الحمصي : انا بردان من الشباك, قاللو الغبى: وانا حمدان من حمص

حمصي ضيع حماره رجع لبيته زعلان قالتلو مرته لا تزعل دخلتك علي تسوى عشرين حمار وجه11

مره واحد ماشى لقى عشره جنيه على الارض شالها وحط مكانها خمستين

في واحد عارف ان الشيطان شاطر راح ذاكر معه

فيه حوطي سمع بخطف الطيارات خطف قطار الشرقيه وقال للسواق اطلع جده
    فى واحد عايز يتطور كتب على الجمل تا يوتا

في جاهل لالاحق أبوه ويقوله يبا رايح فين قال أبوه رايح جهنم قال الولد بالكابرس ولا بالسوبر

هذا في واحد مخلص يمشي مع صاحبه بالسيارة سأله صاحبة عايز منديل قام رجع ريوس ليه؟ علشان علبة المنديل ورى

في واحد أهبل دخل على مرته ليلة العرس لقاها تستحي قال : الاخت اول مرة تجوز

فيه واحد جاله توم من الفرحه حلف على الدكتور ياخذ واحد

في واحد راح للملعب ويناظر فوق ليييييييييه؟ ........ يدور على كلمة مباشر

فيه واحد دخل الملعب بعلم اسود …ليييييييه ؟يشجع الحكم

عربجيي يسأل خكري انت ايش من الطيور شيها ولاقرناس قال:انا تويتي

فيه ثنين زوله واحد قال الله لو في زر يجيب العالم قال الثاني طيب مين يضغط لنا الزر؟؟

أغبية يلعبوا على شارع الرياض السريع اللي تصدمه سيارة مرتين يطلع خاسر

في ناس كل ما برقت السما ظحكو ليش بيحسبو فيى حد بيصورهم

فيه واحد ضاق عليه صدره اعطاه اخوه الصغير .

فيه واحد حط على السيارة برقع ليه ؟؟؟؟؟ علشانها بأسم أمه . وجه30
    ذكرياتى
    ذكرياتى
    .:: عضــو ممتــاز ::.

انثى
    sms :
    أنا وإنت وبس .. وبحر وموج وشمس وغِنوه بإسمنا
    هناك بعد البحور في جزيرة وسط النور .. انا وانت لوحدنا
    بعيد عن اي ناس
    نصحى على الاحساس نطمن بعضنا
    تصاحبنا النجوم ,, وتنسانا الهموم في بيت على قدنا
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Mirnda

نكت جامده موت.. Empty رد: نكت جامده موت..

مُساهمة من طرف ذكرياتى الثلاثاء 14 أبريل 2009 - 17:43

الله يا نمور تسلم بجد نكت تجنن ربى يحيمك ديمن مش بعرف اعبر عن موضيعك الجميله تسلم يا رب تقبل مرورى اختك //ذكرى
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الخميس 16 أبريل 2009 - 9:26

بالعكس يازكري انتى الي دايما منوره مواضيعي بردودك الجميله وبجد مش عارف اشكرك ازاى ربنا يحميكى
    بنت جده كوووول
    .:: عضــو جــديــد ::.

انثى
    البلد : المملكه العربيه السعوديه
    المدينة : جده

مُساهمة من طرف بنت جده كوووول الجمعة 5 يونيو 2009 - 21:55

يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو
    انكت مره حلوه
    يعطيك الف عافيه يالغلا وجه20
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:25

مرسي علي مرورك يا بنت جده وجه21 وجه25
    ذكرياتى
    ذكرياتى

انثى
    sms :
    أنا وإنت وبس .. وبحر وموج وشمس وغِنوه بإسمنا
    هناك بعد البحور في جزيرة وسط النور .. انا وانت لوحدنا
    بعيد عن اي ناس
    نصحى على الاحساس نطمن بعضنا
    تصاحبنا النجوم ,, وتنسانا الهموم في بيت على قدنا

مُساهمة من طرف ذكرياتى الإثنين 8 يونيو 2009 - 15:33

تسلم نمووور بس بجد ربنا يحميك ديمن موضيعك تجنن علا فكره دخلت على موضوعك عشان النكت الجنان دى وعشان اسلم عليك فينك يا غالى وسورى انى مش باجى المنتدى كتير لظروف بعتذر لكل الاعضاء بس والله اعضاء المنتدى كله اخواتى وبيتى التانى ربنا يسعدنا كلنا ونفضل ديمن فى المنتدى /////// تحياتى ذكرى
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الإثنين 8 يونيو 2009 - 16:47

تسلمى يا زكري اكيد طبعا كلنا هنا اخوات واكتر من اخوات وده بتنا كلنا اما بالنسبه انك مش بتيجى كتير فاكيد كل واحد عنده ظروفه واحنا مقدرنا وربنا يوفقك يارب ويوفقك كل اعضاء المنتدى
    ومره تانيه مرسي بجد علي مرورك وجه25
    gamal&nolove
    gamal&nolove
    .:: عضــو نشيــط جــداَ ::.

ذكر
    البلد : egypt
    المدينة : monfya
    sms : احبك موووووووووووت يا حبيبه قلبى

مُساهمة من طرف gamal&nolove الأربعاء 10 يونيو 2009 - 11:47

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههه
    هههههههههههههه
    ههههههههه
    ههههههه
    هههه
    هايل جامدة نمور
    ريمااااس
    ريمااااس

انثى
    البلد : السعودية
    المدينة : الرياض

مُساهمة من طرف ريمااااس الأحد 19 يوليو 2009 - 20:57

هههههههههههههههههههههههههههههههه

وناسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه

بس كثيرة مرة

يسلموووووووووووووووو
    كالعاده روعه

\

جاامدة موت
    ههه

يعافيك ربي
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الخميس 18 فبراير 2010 - 10:37

مرسي ليكى ياعسل نكت جامده موت.. 384222
    ميمي الطيوبه
    ميمي الطيوبه
    .:: عضــو محتــرف ::.

انثى
    البلد : لبنان
    المدينة : بعلبك
    sms : شيرين هي افضل مطربه بالعالم هي ملكة الاحساس وسيدة الغناء
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Coca-cola

مُساهمة من طرف ميمي الطيوبه الخميس 18 فبراير 2010 - 13:23

شو هيدا نكت بتفرط من الضحك
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت جامده موت.. 611709
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الأربعاء 24 فبراير 2010 - 14:09

يسلموووووووووووووا ع المرور الجميل ياجميل نكت جامده موت.. 384222
    ميمي الطيوبه
    ميمي الطيوبه

انثى
    البلد : لبنان
    المدينة : بعلبك
    sms : شيرين هي افضل مطربه بالعالم هي ملكة الاحساس وسيدة الغناء
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Coca-cola

مُساهمة من طرف ميمي الطيوبه الأربعاء 24 فبراير 2010 - 14:16

يسلموا العسل يا عسوله يا ابو دم خفيف
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الإثنين 19 أبريل 2010 - 16:49

نكت جامده موت.. Icon_redface نكت جامده موت.. Icon_redface نكت جامده موت.. Icon_redface نكت جامده موت.. Icon_redface
    shitos

ذكر
    المدينة : الوادي الجديد
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Unknow10

مُساهمة من طرف shitos الخميس 12 أغسطس 2010 - 15:27

النكت جامده مووت
    على فكره انا (ديابي) اصيل
    عمرو بيقول

معقول هقولك روح من غير مكون مجروح
    حبي شوشو

انثى
    البلد : المملكه العربيه السعوديه
    المدينة : جده
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Ice-tea

مُساهمة من طرف حبي شوشو الإثنين 30 أغسطس 2010 - 14:42

وجه16
    الاوقات الصعبة
    الاوقات الصعبة

انثى
    البلد : العراق
    المدينة : بغداد

مُساهمة من طرف الاوقات الصعبة الإثنين 21 فبراير 2011 - 23:43

ههههههههههههههههههههههههه والله روعة يسلمو حب وجه19 وجه19
    النمر الاسمر
    النمر الاسمر

ذكر

مُساهمة من طرف النمر الاسمر الثلاثاء 1 مارس 2011 - 11:27

يسلموا ع احلي مرور
    36 مرة بحبك
    36 مرة بحبك
    .:: عضــو نشيــط ::.
    .:: عضــو نشيــط ::.

ذكر
    البلد : سوريا
    المدينة : حلب
    sms : الف تحية وسلام على كل محبي شيرين رمضان كريم عليك وعلينا
    مشـروبى المفضـل : نكت جامده موت.. Power-horse

مُساهمة من طرف 36 مرة بحبك الأحد 7 أغسطس 2011 - 13:05

ههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك نمور وجه21 وجه24
    tota mero

انثى
    المدينة : اسكندرية

مُساهمة من طرف tota mero الإثنين 15 أغسطس 2011 - 21:05

وجه30
    جامدة جدى ههههههههه
    tota mero

انثى
    المدينة : اسكندرية

مُساهمة من طرف tota mero الإثنين 15 أغسطس 2011 - 21:20

بحبحبك كتييييييييييير شيرين ياريت يكون فى أغانى كتيييييييييييييير وجه19

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل 2024 - 10:33